JAWATAN KOSONG KERAJAAN | JAWATAN KOSONG 2016

HTML5 Sila klik Like dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong Universiti Malaysia Pahang (UMP) - 01 Februari 2013

Universiti Malaysia Pahang (UMP)

Terdapat 4 kekosongan jawatan di Universiti Malaysia Pahang (UMP) terkini. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon jawatan kosong seperti berikut :

1. PEGAWAI TADBIR GRED N41
2. PEGAWAI PSIKOLOGI
3. JURUTEKNIK LANDSKAP GRED J17
4. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N17


Permohonan hendaklah dibuat secara Online dengan mengisi maklumat pemohon di laman web rasmi UMP iaitu http://www.ump.edu.my. Calon diwajibkan mencetak Surat Pengesahan Permohonan Online (Selepas tamat mengisi butiran permohonan melalui web rasmi UMP). Permohonan yang tidak dibuat secara Online melalui laman web rasmi UMP tidak akan dilayan.


Sila nyatakan jawatan yang dimohon di penjuru kiri muka hadapan sampul surat. Permohonan yang lengkap beserta dengan salinan-salinan sijil akademik dan lain-lain dokumen berkaitan yang telah disahkan hendaklah dihantar kepada :

PENDAFTAR,
UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG,
LEBUHRAYA TUN RAZAK,
26300 GAMBANG, KUANTAN,
PAHANG DARUL MAKMUR


Hantarkan permohonan anda pada atau sebelum 1 Februari 2013.

Tarikh akhir penerimaan dokumen permohonan setelah mengisi maklumat di laman web rasmi UMP, http://www.ump.edu.my adalah pada 8 Februari 2013.

Untuk maklumat lanjut iklan jawatan sila klik sini



Perhatian:
Sebagai penghargaan terhadap portal iklan jawatan kosong di Malaysia (Careeron9). Admin amat berterima kasih sekiranya anda Like Kami di Facebook, Tweet kami di twitter dan jangan lupa Google Plus kami di G+1. Terima Kasih. Sebagai tanda terima kasih kepada kami, sila ke homepage KLIK SINI, dan klik social button di bawah ruangan email submition.Terima Kasih admin ucapkan kepada semua
.




PLEASE LIKE ME ON FACEBOOK.