JAWATAN KOSONG KERAJAAN | JAWATAN KOSONG 2016

HTML5 Sila klik Like dan button [X] untuk menutup Button Close

Jawatan Kosong Perbadanan Poduktiviti Malaysia (MPC) - 28 Januari 2013

Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC)

Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC) ingin mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan sebagai :

1. Pegawai Perunding - Gred E41

Klasifikasi : Perkhidmatan Profesional
Taraf jawatan : Sambilan
Tempoh Lantikan : 3 bulan + 3 bulan

2. Jadual Gaji

Gred E41 RM100.00 sehari (hari bekerja)

CARA MEMOHON:


Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang Permohonan Jawatan MPC, yang boleh didapati daripada Unit Pengurusan Sumber Manusia (HRM), Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC), Peti Surat 64, Jalan Sultan, 46904 Petaling Jaya dengan datang sendiri atau mengirim sampul surat berukuran 25cm x 16cm bersetem 70 sen dan beralamat sendiri.


Borang permohonan juga boleh diperolehi dari laman web rasmi MPC di alamat berikut : www.mpc.gov.my


Borang permohonan yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimajukan kepada : Ketua Pengarah, Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC), Lorong Produktiviti, Off Jalan Sultan, 46200 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan. Tarikh tutup permohonan adalah pada atau sebelum 28
Januari 2013 (Isnin).

maklumat lanjut jawatan sila klik sini


borang permohonan sila klik sini


Perhatian:
Sebagai penghargaan terhadap portal iklan jawatan kosong di Malaysia (Careeron9). Admin amat berterima kasih sekiranya anda Like Kami di Facebook, Tweet kami di twitter dan jangan lupa Goole Plus kami di G+1. Terima Kasih. Sebagai tanda terima kasih kepada kami, sila ke homepage KLIK SINI, dan klik social button di bawah ruangan submit email.Terima Kasih admin ucapkan kepada semua.

 

PLEASE LIKE ME ON FACEBOOK.